motorsåg, jobbintervju, euro och skor

Dagen började med att jag vaknade av kanske det vackraste ljudet någonsin. Nej, jag talar inte om fågelkvitter, utan grannen bestämde sig för att såga ner sin en som står utanför mitt fönster...
Trodde jag kunde slippa att vakna av udda ljud som traktorn i Viebäck när jag kom till Finspång. Men jag hade förträngt att det finns andra människor i Finspång som är vakna tidigare än jag...
Detta fruktansvärda uppvaknande gjorde i allafall så att jag hörde min mobil ringa ute i hallen. Det visade sig vara Skolfotograferna som ringde och imorgon ska jag på jobbintervju.
Nu i eftermiddag ska jag ta ut pengar i form av euro! Jag kom på att det kan ju vara bra att göra det innan jag ska till Paris...
I eftermiddag ska jag även köpa nya skor. Alla skor jag har för tillfället läcker. Så stövlar, sneakers och joggingskor ska inhandlas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback